Szanowni Rodzice,
Drodzy uczniowie, Czujemy ogromną satysfakcję i jest nam niezmiernie milo za otrzymane
od Państwa zainteresowanie i zaufanie. Nasz zgrany zespół gwarantuje miłą
i serdeczną atmosferę zarówno w pracy z dziećmi, jak i przy współpracy z
Rodzicami.
Wierzymy, ze oferta naszej szkoły spełnia Państwa oczekiwania, dlatego
prosimy, aby na bieżąco śledzili Państwo nasza stronę internetową , gdzie
będziemy zamieszczać informacje o spotkaniach i ważnych terminach.
Klasy pierwsze
Zapraszamy Państwa
na spotkanie informacyjnew dn.
28
sierpnia 2017r. o godz.17.00
w celu organizacji nauczania i opieki na świetlicy w roku szkolnym
2017/18. Planujemy spotkanie z dyrekcją i pracownikami szkoły na sali
gimnastycznej a później z wychowawcami w klasach.
Każdy uczeń otrzyma książki i ćwiczenia w szkole.
Podręczniki oraz materiały edukacyjne dla szkół podstawowych będą
sfinansowane z budżetu państwa- lista wybranych podręczników będzie podana w późniejszym
terminie.
Zainteresowanych rodziców prosimy o pobranie wniosku o przyjęcie
dziecka do świetlicy szkolnej – dostępny w sekretariacie szkoły.
W przypadku pytań, wątpliwości prosimy o kontakt w godz. 8.00-15.00.
Życzymy bezpiecznego i pełnego słońca wypoczynku podczas wakacji.
Klasy
czwarte
Informujemy, że w roku szkolnym 2017/18 zostaną
utworzone dwie klasy czwarte.
Wychowawcą klasy 4a będzie p.
Helena Szczepińska -
nauczyciel języka polskiego.
Wychowawcą
klasy 4b będzie p. Agnieszka Gołubowicz - nauczyciel historii, WOS i WDZ.
H.S.
A.G.
Zajęcia na przedmiotach: j.angielski , informatyka, wychowanie fizyczne
będą odbywały się w grupach, w przypadku j.
angielskiego o różnym poziomie zaawansowania.
Drugi język obcy – j.hiszpański będzie realizowany
w całości w formie 1 h w tygodniu (dodatkowo zainteresowani uczniowie mogą
uczestniczyć w innowacjach po lekcjach z j. hiszpańskiego , niemieckiego i
francuskiego a także innych, wybranych zajęciach dodatkowych).
Każdy uczeń otrzyma książki i ćwiczenia w szkole. Podręczniki oraz
materiały edukacyjne dla szkół podstawowych będą sfinansowane z budżetu
państwa- lista wybranych podręczników będzie podana
w późniejszym terminie.
Prosimy o dostarczenie kopii świadectwa ukończenia klasy 3 po zakończeniu
roku szkolnego
w terminie do 30
czerwca.
W przypadku
pytań,
wątpliwości prosimy o kontakt w godz. 8.00-15.00. Życzymy
bezpiecznego i pełnego słońca wypoczynku podczas wakacji.
Klasy siódme
Informujemy ze w roku szkolnym 2017/18
zostaną
utworzone trzy klasy siódme.
Wychowawstwo obejmą:
p. Marcin Zawadzki - nauczyciel fizyki,
p. Joanna Kochańska – nauczyciel chemii,
p. Elżbieta Pikus- nauczyciel j.
angielskiego
Zajęcia
na przedmiotach: j.angielski , wybrany drugi język obcy, informatyka,
wychowanie fizyczne będą odbywały się w grupach w przypadku j.
angielskiego o różnym poziomie zaawansowania. Dodatkowo zainteresowani
uczniowie mogą uczestniczyć w wybranych innowacjach po lekcjach i innych
zajęciach dodatkowych.
Każdy uczeń otrzyma książki i ćwiczenia w szkole. Podręczniki oraz
materiały edukacyjne dla szkół podstawowych będą sfinansowane z budżetu
państwa- lista wybranych podręczników będzie podana w późniejszym
terminie.
Zmiana ustroju szkolnego w tym art. 2 Prawa oświatowego przewiduje
możliwość tworzenia oddziałów dwujęzycznych w szkołach podstawowych.
Zapraszamy zainteresowanych uczniów, którzy aplikowali do naszej szkoły
wraz z rodzicami w dn. 5 czerwca o godz.
17.00 na spotkanie organizacyjne na
sali gimnastycznej celem zapoznania Państwa z procedurami uczęszczania do
w/w. klasy.
Prosimy
o dostarczenie kopii
świadectwa ukończenia klasy 6 po zakończeniu roku szkolnego
w terminie do 30 czerwca.
W
przypadku pyta
ń,
wątpliwości prosimy o kontakt w godz. 8.00-15.00.
Życzymy bezpiecznego i pełnego słońca wypoczynku podczas wakacji. Dyrekcja i grono pedagogiczne Szkoły
Podstawowej nr 21
Ważna informacja dla uczniów szkół podstawowych
klas III i VI
Zgodnie
z zarządzeniem nr VII/1059/2017 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 3 marca
2017 r. w okresie od 29 marca do 5 kwietnia można składać wnioski o przyjęcie od 1 września 2017 do klasy IV i VII Szkoły Podstawowej nr 21
(powstałej w budynku Gimnazjum nr 8 ul. Miodowa 6).
Wypełniony
wniosek
prosimy składać w sekretariacie szkoły
(ul. Miodowa 6)
Obwód SP 21 obejmuje ulice: Mieszka I (nr nieparzyste od 1 do 33, numery parzyste od 2 do 44),
Niepodległości (numery nieparzyste),
Rejtana (numery nieparzyste od 1 do 25)
Miodowa, Nizinna, Zagłoby, Kmicica, Dołowa, Ułanów, Żołnierzy Września,
Kustronia, Południowa, Słodka, Stoczniowców, Hutników, , Orląt Lwowskich,
Monte Cassino, Czecha, Twardowskiego, Solskiego, Kusocińskiego, Ogińskiego,
Sułkowskiego, Marusarzówny, Nazimka, Olszewskiego
Harmonogram rekrutacji
rodzaj czynności
klasa I
klasy IV i VII
rejestracja
kandydatów przystępujących do naboru -
wprowadzenie do systemu wniosków przez rodziców
03.04 –
13.04.2017
-----------------
publikacja listy
kandydatów zakwalifikowanych
i niezakwalifikowanych
28.04.2017
-----------------
potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia
(pisemne oświadczenie)
28.04 –
09.05.2017
-----------------
publikacja listy
przyjętych
i nieprzyjętych
do szkoły
11.05.2017
-----------------
składanie
wniosków o przyjęcie
do klas IV i VII szkoły podstawowej
----------------
29.03 –
05.04.2017
Kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
do klas I szkoły
podstawowej
(nie dotyczy dzieci zamieszkałych w obwodzie SP21)
w roku szk. 2017/2018 oraz punkty przyznawane za poszczególne kryteria:
1/ zamieszkanie na terenie Miasta Rzeszowa – 50 pkt
2/ uczęszczanie rodzeństwa do danej szkoły – 15 pkt
3/ zamieszkanie w odległości nie większej niż 3 km od szkoły – 5 pkt
4/ zatrudnienie przynajmniej jednego z rodziców (prawnych opiekunów)
kandydata
w odległości nie większej niż 3 km od szkoły – 5 pkt (zaświadczenie z
zakładu pracy)
5/ wielodzietność rodziny kandydata – 5 pkt (oświadczenie)
6/ niepełnosprawność kandydata – 5 pkt (orzeczenie o potrzebie kształcenia
specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o
niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności)